fredag 15 april 2011

Solskensrunda

Nu har man klivit ur duschen efter en helt underbar löptur i solskenet. Det går bättre och bättre med springandet och jag märker att jag orkar springa längre perioder hela tiden, känns skitbra. Jag brukar springa med stoppuret på mobilen i högsta hugg för att se hur länge man springer respektive går snabbt, det känns mer motiverande då för man ser när man gör framsteg. Och när Scooter kom på mp3-spelaren så tog jag en fetspurt och sprang allt vad jag kunde, det är så härlig känsla men rätt jobbigt efter några sekunder :P.

Nästa vecka blir det fältstudier på lasarettet och även lite mer träning på kliniska träningscentret (var där i förrgår och tränade pvk). Idag ska jag förbereda mig inför fältstudierapporten och kanske börja lite på en av de andra många rapporterna... fjuuu...
Jag är iallafall nöjd att jag hittade en av de skönlitterära böckerna vi ska läsa som ljudbok, multitasking is the shit!


Dexter är så söt, han har fått för sig att min massagebänk är hans nya säng så han ligger där typ jämt nu, har fått lägga över ett skydd nu så han inte förstör eller hårar ner den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar