lördag 30 april 2011

LCHF dag 5

Igår var en hemsk dag. Jag hade jätteont i magen och huvudet och kroppen kändes som spagetti, det kan tydligen bli så när kroppen ställer om sig från kolhydratsdrift till fettdrift.
Idag mår jag iallafall mycket bättre! Idag kändes det nästan lätt att äta frukosten. Har köpt flatbröd för att kunna göra en LCHF-macka, de är så tunna så det blir inte så många kolhydrater tack vare det, sen massor med pålägg och smör :).
Ikväll ska jag hem till Erika och grilla, det ska bli skoj. Jag har köpt en flaska rödvin som man får dricka med måtta enligt LCHF, det är ju trevligt med något litet på en lördag iallafall! Vikten har gått lite nedåt också så det känns bra men det är inte det viktigaste (-4kg men det mesta är nog vätska och glykogendepåer) det skönaste hade varit att bli av med godissuget och leva mer hälsosamt.

Min macka, 6 g kolhydrater, nästan lite för mycket men det är ju lördag! :D



Nä nu blire ut och hurtbulla sig lite i löparspåret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar