tisdag 26 april 2011

Påskslut

Nu är det slut på allt godisätande och latfasonerna, tillbaka till verkligheten och böcker.
Påsken har vart jättebra och man har hunnit med en massa skoj. Igår var jag i almedalen med Alexandra hela dagen, det var sjukt härligt! Vi åt glass på glassmagasinet i hamnen, sen låg vi och spelade kort, sen gick vi och köpte nachostallrik och tog med tillbaka till solskenet och åt. Så kom Sabina, Ida och Hanna med pojkvänner förbi ett tag också. Ajuste, så masserade jag Ida på förmiddagen också :), kul med lite övning!

Idag ska man väl försöka få någonting gjort, det jobbiga är att jag inte vet i vilken ände jag ska börja. Började nyss med att sitta i solstrimman som lyser in vid balkongdörren inlindad i filtar och läsa/repetera Antonovskys KASAM-bok. Jag somnade. Nu är jag iallafall vaken igen. Jag tror jag tar mig en liten löptur så att man piggnar till (jag är inte hurtig egentligen det är bara som det låter ;P).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar