måndag 14 mars 2011

Huuu

Stackars lille Dexter har vart hos veterinären i natt. Han var jättesjuk och kunde typ ha strukit med :(. Men nu är han bättre, han behövde bara en blåstömning och lite medicin och sen får han bara äta specialmat nu som typ är dyrare än maten man äter själv..... vad gör man inte för sin bebis?

Ikväll blir till att gå och lägga sig tidigt så man orkar gå upp och springa i morgonbitti. Jag skrev klart en asjobbig rapport nyss iallafall så nu behöver jag bara plugga litegrann tills tentan på onsdag i socialpsykologi.

Idag var jag förresten på blodcentralen och gav dom lite blod, visserligen var det bara tester så att dom ska se att mitt blod är godkänt och så men iallafall. Har också fått hem provgrejjerna för Tobiasregistret så jag ska ta kontakt med lasarettet så dom kan ta det också. Mycket ska man tänka på.

Måste ännu fixa lite med höstens VFU-placering också. It's snurring in my little head så att säga.

Lyxkatt



Bilder från Kalmar




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar