onsdag 23 mars 2011

Fri dag


Idag tar jag en joggingpaus så att jag inte blir övertränad och sen har jag lite ont i foten. Idag ska jag kanske läsa lite mer på nästkommande kurser och ta en sväng förbi biblioteket.
Jag har mejlat och försökt boka tid på det kliniska träningscentret som de har på sjukhuset också så jag kan åka dit och träna lite på mina sjuksköterskekunskaper, det är synd bara att jag inte har några klasskompisar på ön som kan följa med för det är lite halvtrist att göra sånt själv. Jaja...
Igår var Sabina här och jag hjälpte henne med matte b som hon har börjat läsa, jag blev förvånad över hur mycket jag kom ihåg när jag väl började räkna. Hoppas bara att hon förstod mina flummiga förklaringar...

Ajuste The Sims Medieval kommer ut idag... lovely!



Nicole Richie: “When I pictured heroin, I pictured some crazy crackhead with no shoes under a bridge. You never think that is going to be you. And it never was me. I was never under a bridge, and I always had shoes.”

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar