tisdag 8 mars 2011

Duktig gumma

Igår fyllde jag år. Kändes trist. Idag fyller jag inte år längre, känns bra.
Jag hade ju tänkt ut och springa idag, och det gjorde jag också! Känner mig skitduktig, speciellt för att en gubbe ropade "DUKTIG!" till mig när jag sprang förbi, då blir man lite glad och motiverad!
Sen ringde mamma och frågade om jag ville med och simma. Då satt jag och skrev en dödstråkig rapport som jag tänkt ägna hela dagen till men min hjärna hade gått in i en tegelvägg så jag följde med och simma. Simmade 1100 meter. Snacka om att jag kommer ha ont imorgon. Har ju vart fördkyld ett tag så då har jag pausat med träningen och dessutom har jag ju gymmat innan dess, det var länge sen jag sprang eller simmade och säkert andra muskler som spelar in.
Jag får hoppas att det inte är alltför illa ändå för jag ska till Kalmar imorgon med Erika över dagen! Det ska bli jätteroligt tror jag, det är dessutom skönt att inte färdas uppåt i landet utan nedåt istället för en gångs skull! Kanske är det en miljondels varmare i Kalmar?

Bilder från i lördags (snodda av Sandra men jag tror inte det gör nåt :P)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar