torsdag 3 februari 2011

RollahCostah

Jag har ont i magen, godis till middag vad inte en så bra idé som det kändes som tidigare...

Denna dag har vart väldigt varierande kan man säga, åtminstone i mitt humör. Gick typ som:
Glad (vaknade och hade fått sova klokt kände mig on top of the world).
Motiverad (pga av mitt glada sinne fick jag motivation att påbörja kompletteringen av min observationsrapport som gnagt mitt sinne ett tag nu)
Frustrerad (känner hat för rapporter men ändå lite motiverad för det känns inte övermäktigt längre)
Exalterad (märker att nya avsnitt av The Office har släppts)
Nervös (Sabina kommer och jag ska förlänga hennes ögonfransar)
Ledsen (Kompis ringer och har vart med om jättejobbiga saker:( vill trösta)
Stolt (Blir klar med Sabinas ögonfransar)
Ursinnig på mig själv (Hittar inte plånboken)
Storbölande (Efter nitiskt letande efter plånboken)
Ursinnig på mig själv igen (Hittar plånboken på understa hyllan i badrumskorgen, WTF!? vem lägger en plånbok där!?)
Glad (Över att slippa spärra alla kort och beställa nya)
Ångerfull (Efter att ha ätit godis till middag)
Motiverad (Efter sockerkick)
Stolt (Efter att ha kompletterat och skickat in rapporten)

Och nu känner jag mig faktiskt lite trött efter att ha skrivit så långt :D. Nu ska jag se på The Office! Wooohooo!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar