tisdag 22 februari 2011

Nöff nöff

Jag blir tooooooooooooooooooooookig. Tänker inte gå in på detaljer förutom att jag hatar folk med obefogade principer och bläckpennor som läcker, BLAND ANNAT!

Jaja tur att det finns grisrutchbanor som man kan glädja sig åt. Eller så kan man ju alltid leka tittut och framkalla lite glädjehormoner, eller nåt. Jag har nämligen lärt mig att tittut-lek är ett universellt redskap för att framkalla lyckokänslor hos andra, den föreläsningen var den bästa jag vart på tror jag och den första på hela utbildningen som avslutats med applåder. Jag både glömde bort hur trött jag var och hur sugen jag var på cupcakes!

Detta är grisen som är årets rutchbanedjur häruppe i Luleå (den är lite halvläskig och påminner om grisarna i Spirited Away):


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar