lördag 19 februari 2011

Pust!

En vecka, tre tentor, done! Tror det gick bra också! Men man ska inte ropa hej...

Imorgon bär det av igen, ska upp till minus 30 i Luleå. Jag tror att jag kommer dö, får försöka hålla reda på BÅDA vantarna så jag slipper gå med händerna i fickorna under hela vistelsen som sist...

Nu ska jag till Sabina och spela spel, mysigt!

Förresten har jag anmält mig till en kurs i Luleå där man blir diplomerad massör, det är en kurs för folk med anatomisk kunskap (typ om man läser vård eller medicin) så den fokuserar bara på det praktiska och det är mycket billigare än om man skulle göra hela faderullan.

Jag har ju snart en massagebänk också eftersom jag köpte en som jag ska ha när jag gör ögonfransförlängningar. Hur ska jag hinna är dock något som jag undrar men det löser sig (sa kärringen och sket i vasken XD). Nej hu ursäkta min extremt dåliga humor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar