fredag 14 januari 2011

Fick bli en ny ändå...

Efter påtryckningar av en liten Sandra så bestämde jag mig för att göra en ny blogg. Inte bara därför utan för att jag har haft abstinens och måste skriva vad jag tänker ibland. Funderade på att skaffa en vanlig dagbok men det känns inte lika kul.
Ja så detta är mitt första meningsfulla inlägg...

Idag ska jag till biblioteket och se om de har medicinboken kvar inför nästa kurs så man slipper betala 700:- till (var tvungen att beställa kirurgiboken för samma summa för den fanns inte på biblioteket). Livet som fattig student börjar kännas, man får dra ner på sin materialistiska konsumtion (jag har följt konsumtionsveckan på svt så man är lite hjärntvättad) så borde det ordna sig.

På måndag ska jag köpa dagkort på friskis för det går ju inte att promenera i det här jäkla vädret och crosstrainern är sönder så jag håller på att bli förslappad känns det som. Det har dock tagit emot lite för man vill ju inte vara en av dom som köper gymkort i januari och sen aldrig går dit :D. Jag föredrar faktiskt powerwalks och crosstraining men men man får väl vara lite flexibel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar